همسفر گرامی
برای درج سفر به پروفایل مراجعه کنید
عضویت در خبرنامه Mountain View

کجور به سیسنگان , طبیعت گردی کوهنوردی پیمایش , جنگل نوردی , پیمایش کجور به سیسنگان

عنوان : پیمایش کجور به سیسنگان

دانلود فایل های مسیر

فایل مسیر در سایت  wikiloc

کجور به سیسنگان

یکی از پیمایش های بی نظیر و بسیار خوبی که انجام داده ام پیمایش کجور به سیسنگان می باشد این پیمایش حدود 23 کیلومتر می باشد که با توجه به کوله های سنگین باید آمادگی بدنی بالایی داشته باشید ما این پیمایش را در اواخر تابستان اجرا کردیم ولی بهترین وقت آن بهار می باشد

و اب در مسیر وجود نداشت و چشمه هایی هم که در نقشه مشخص شده خشک شده بود پس باید مراقب باشید ما آب مورد

نیازمون برای یک روز رو در معدن زغال سنگ که بر روی نقشه مشخص شده است  برداشتیم

کجور به سیسنگان

شما برای رفتن به کجور می تونید به ترمینال بروید و اتوبوس های تهران چالوس رو سوار بشوید و مرزن آباد پیاده شوید ومرزن آباد یه ماشین  بگیرید

ما مرزن آباد یه نیسان  گرفتیم خوبی نیسان اینه که می تونه شما رو تا معدن زغال سنگ ببرد که حدود 4-5 کیلومتر جلو می افتید این پیمایش از ارتفاع 1370 متری شروع  می شود و در پایان به ارتفاع 160 متری می رسید  ولی همان طور که در تصویر می بینید  بالا پایین  زیاد دارد

ما  از معدن زغال سنگ  تا  جایی که در نقشه به نام دالان بهشت مشخص شده است  را در روز اول رفتیم  آب رودخانه تا دالان بهشت خیلی گل آلود بود و نمی شد استفاده کرد ولی در دالان بهشت صاف شد و ما هم آب رو جوشاندیم  و آب پیمایش فردا رو  از همین آب برداشتیم

نکته بسیار مهم :

اگه در دالان بهشت کمپ می زنید به هیچ عنوان کنار رودخانه کمپ نزنید و به آرامی رودخانه اطمینان نکنید چون سیلاب های خیلی خطر ناکی داره و چند سال پیش هم یه گروه درست در همین جا کنار رودخانه کمپ زدن که متاسفانه دچار حادثه شدن  کمی بالا تر از رود خانه جای مناسبی برا کمپ وجود دارد

روز دوم نکته خاصی نداشت و طبق راهی که در نقشه مشخص شده پیمایش رو ادامه  دادیم

با تشکر فراوان از بچه های کوله پشتی

من فایل های مورد نیاز شما رو هم قرار می دهم که می توانید دانلود کنید

شماره های مورد نیاز :

شماره وانت از مرزن آباد به کجور : آقای محمدی =09113964739 – دوست آقای محمدی = 09111956196

یه آژانسی هم مرزن آباد هست که هر کی خواست با تاکسی بره تا کجور میتونه از اینجا ماشین بگیره البته بعید میدونم که تا اول جنگل ببره اینم شماره ش

آژانس  2020

01152652020

وانت از سیسنگان تا چالوس

09115564228

و در آخر اگه دنبال تور های طبیعت گردی  می گردید می تونید به لینک زیر مراجعه کنید

تور طبیعت گردی – تور کوهنوردی – تور پیمایش – تور کجور به سیسنگان - تور جنگل نوردی

رضا طاهر
ناصر
امید وارم یه روز بتونم این پیمایش برم
حسین
آرامش و حس رضایتی که در نوشته تون بود رو خیلی دوست داشتم.
همسفر باشیم
همسفر باشیم مرجع رایگان معرفی تور و سفر و برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی، شهر گردی و ... می باشد. وشما می توانید به راحتی سفر و برنامه خود را معرفی کنید