همسفر گرامی
برای درج سفر به پروفایل مراجعه کنید
مقصد سفرت انتخاب کن Mountain View
سفر رایگان
هر مقصدی را انتخاب کنی سفر هاش برات پیامک میشه فقط مقصد سفرت انتخاب کن و شماره ات را ثبت کن؟!

انتخاب مقصد

فایل مسیر پیمایش شده دانلود

مسیر در سایت wikiloc

تور ماسوله به ماسال

این پیمایش بسیار  جذاب و در عین حال خطر ناک می باشد  چون  جنگل در مسیر ماسوله به ماسال حیوانات وحشی زیادی دارد و شما  باید از این لحاظ احتیاط کنید

این پیمایش حدود 28 کیلومتر می باشد و در دو روز انجام شده است

ما از تهران یه ون گرفتیم که راننده بسیار خوبی بود  و شماره اش در آخر قرار می دهم  و حدود ساعت 5 صبح به ماسوله رسیدیم از ماسوله یه جاده خاکی پیچ در پیچ به سمت بالا وجود دارد که بهتره با ماشین  تا ابتدای مسیر پیمایش بروید  حدود نیم ساعتی با ماشین طول کشید که البته ماشین به علت خاکی بودن آهسته می رفت

تور ماسوله به ماسال

ما در اوایل پاییز این پیمایش رو انجام  دادیم و در گوسفند سرا ها آب موجود بود و مشکلی از ناحیه آب نداشتیم

ونکته ای که وجود دارد سگ های گله می باشند که باید با احتیاط به گله و گوسفند سراها  نزدیک شوید بهتر به سگ ها غذا و نون بدید اون وقت سریع رفیق میشن

شما از ارتفاع 1872 متری پیمایش را شروع می کنید و تا ارتفاع 2363 متری بالا می روید و در آخر تا ارتفاع 345 متری پایین  می روید وهمان طور که در تصویر مشاهده می کنید  بالا پایین زیاد دارد  و با توجه به کوله سنگین دو روزه باید آمادگی بدنی بالایی داشته باشید

ما روز اول حدود 17 کیلو متر رفتیم  و در گوسفند سرا خوابیدیم

نکته بسیار مهم  : این جنگل گرگ و گراز و پلنگ داره  و موقع ای که هوا تاریک می شود  خیلی باید احتیاط کنید  ما گوسفند سرا چادر زدیم و سگ های گله ای که بودن  مانع نزدیک شدن گرگ ها میشدن

با تمام سختی هایی که این پیمایش داره ولی شما طبیعت بکر و خیلی خاصی رو مشاهده می کنید  و لذت خواهید برد

ما روز دوم صبح  از گوسفند سرا  به سمت روستای چلسی رفتیم  و از روستای چلسی  با یه نیسان  به سمت  شهر ماسال رفتیم

روستای چلسی مردمی بسیار مهربان و  خون گرمی داره و پنیر های خیلی خوبی هم دارن

و ماسال با اتوبوس ترمینال به سمت تهران امدیم

من در آخر شماره تلفن های مورد نیاز شما رو قرار می دهم

با تشکر ویژه از بچه های کوله پشتی  که این تور با این گروه بی نظیر رفتم

شماره ون هایس زرد رنگ که ما رو تا ماسوله برد خیلی خوش اخلاق پول اضافی هم که نگرفت

09128603430

تاکسی تلفنی واران فومن (کسانی که میخوان با اتوبوس برن بعد اونجا با تاکسی برن تا ماسوله )

01334733200

مهدی
ممنون بابت سفرنامه ای که نوشتید خیلی خوب بود
حمید رضا
سفرنامه تون خوب و عکساتون عالی بود.
Peiman zaki
خلاصه و مفید بود دستتون درد نکنه
همسفر باشیم
همسفر باشیم مرجع رایگان معرفی تور و سفر و برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی، شهر گردی و ... می باشد. وشما می توانید به راحتی سفر و برنامه خود را معرفی کنید