همسفر گرامی
برای درج سفر به پروفایل مراجعه کنید
عضویت در خبرنامه Mountain View

روستای مازیچال

علی صادقیان : 09111959059

بهروز دلفنگ :09123256052

شرح برنامه :

ساعت 5:30 از تهران حرکت کردیم  در کرج یکی از دوستان به ما ملحق شد و 5 نفر با دو ماشین حرکت کردیم ساعت 5:50 دقیقه ابتدای جاده چالوس بودیم و ساعت 8:44 دقیقه به مرزن آباد رسیدیم بعد از 10-15 دقیقه توقف برای خرید و استراحت مختصر به سمت کلاردشت حرکت کردیم ساعت 9:30میدان اول کلاردشت بودیم اینجا آخرین جایی است که می توانید مایحتاج خود را تهیه کنید نرسیده به میدان ساختمان فرمانداری قرار دارد که اگر از کوچه کنار آن بروید به بازار محلی کلاردشت می رسید که در آن نانوایی و میوه و غیره ... موجود می باشد

جاده مازیچال خاکی می باشد وبهتر است با نیسان بروید معمولا راننده های نیسان کنار میدان اول کلاردشت و فرماندای توقف می کنند ولی اگر می خواهید از قبل هماهنگ کنید می توانید با شماره 09111959059 آقای علی صادقیان  که راننده نیسان می باشند هماهنگ کنید ما ماشین ها رو جلوی مغازه پسر همین آقای راننده پارک کردیم البته می تونید تا دم در نگهبانی هم با ماشین ها بروید و به نگهبان بسپارید ما ساعت 10:16 دقیقه با وانت به سمت مازیچال در جاده خاکی حرکت کردیم وساعت 11:20 به مازیچال رسیدیم

مازیچال یک روستای ییلاقی است و در زمان پاییز خالی از سکنه می باشد ما گشتی در روستا و اطراف آن زدیم و بعد ناهار خوردیم و ساعت 14:09 از مازیچال به سمت کلبه های جنگلی حرکت کردیم کلبه ها از مازیچال معلوم هستند البته فایل مسیر هم در لینک های بالا قرار دارد

ما ساعت 16 به کلبه ها رسیدیم البته ما برای عکاسی خیلی توقف کردیم مصافت روستا تا کلبه حدود دو کیلومتر می باشد در ورودی منطقه کلبه ها کنار کلبه اول یا دوم چاله ای وجود دارد که چشمه آب در آنجا قرار دارد در ضمن کلبه ها سرویس بهداشتی هم دارند در کلبه ها قفل است و شما می توانید در ایوان و یا کنار آنها چادر بزنید

ما شب رو همینجا چادر زدیم و اتیش روشن کردیم شب های خیلی سردی دارد ما روز دوم قرار بود از یک جاده جنگلی به سمت جاده مازیچال حرکت کنیم که هم جنگل نوردی کنیم و هم سریع تر برسیم ما ساعت 7 بیدار شدیم و بعد از خوردن صبحانه وجمع کردن چادر ساعت 9:18 دقیقه ازکلبه ها حرکت کردیم

ما فایل مسیر را نداشتیم و صرفا با پرسیدن از افراد محلی شروع به حرکت کردیم از یک جای مسیر دیگه gps  نداشتیم و کار نمی کرد و ما از مسیر خارج شدیم و مصافت زیادی را طی کردیم و تا ساعت 12:40 تقریبا در جنگل گم بودیم

تا اینکه به جاده رسیدیم و از شانس ما همان موقع یه وانت از بالا به پایین می امد آقای بهروز دلفنگ راننده وانت -09123256052 که مرد بسیار شریفی هستند لطف کردن ما را تا ماشین ها رسوندن البته بین راه برای خوردن زرشک جنگلی توقف داشتیم و ساعت 14:40 دقیقه به ماشین ها رسیدیم

رضا طاهر
اگه بین ماندن و رفتن مردد بودی همیشه رفتن رو انتخاب کن
ارتباط با نویسنده :
ثبت نظر
علی
خیلی خوب بود ممنون
همسفر باشیم
همسفر باشیم مرجع رایگان معرفی تور و سفر و برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی، شهر گردی و ... می باشد. وشما می توانید به راحتی سفر و برنامه خود را معرفی کنید