همسفر گرامی
برای درج سفر به پروفایل مراجعه کنید
عضویت در خبرنامه Mountain View

پیمایش قله ارفع کوه

دانلود فایل مسیر 2 که هم مسیر شرقی را دارد و هم غربی را

مسیر اول :

مسیر دوم :

روستای ارفع کوه از توابع شهرستان سوادکوه استان مازندران می باشد که ارتفاع این روستا از سطح دریا 1560 متر می باشد و فاصله روستا تا شهر تهران 150 کیلومتر می باشد   ما از تهران ساعت 5:20 در جاده فیروزکوه حرکت کردیم و ساعت ۷:50 به لب جاده فرعی که به سمت ارفع ده می رفت رسیدیم در لب جاده یک ایستگاه حلال احمد می باشد حدود یک ربع که در جاده فرعی به سمت بالا بروید به روستای ارفع ده می رسید که ما ساعت 8:04 دقیقه روستا بودیم  در روستا یک امام زاده وجود دارد که اگر احتیاج به سرویس بهداشتی داشتید می توانید از سرویس بهداشتی آن استفاده کنید

و ساعت 8:24 در مسیری که فایل آن  برای شما قرار داده شده است از مسیر غربی فایل شماره یک به سمت قله حرکت کردیم  برای رفتن به قله دو مسیر وجود دارد مسیر شرقی که طولانی هم می باشد که از سمت چشمه پرو می رود فایل مسیر شماره دو  ومسیر غربی که  کوتاه تر می باشد فایل شماره یک  مسیر از بین جنگل ها به سمت بالا میرفت و تقریبا مشخص می باشد

هر چه ارتفاع بیشتر بشود پوشش گیاهی کمتر می شود نکته ای که وجود دارد مسیر تا قله آب وجود ندارد و شما باید با خودتان آب ببرید ما ساعت 12:15 قله بودیم روی قله یک پناه گاه وجود دارد که ظرفیت 10 نفر را دارد

بعد از استراحت و گرفتن عکس ساعت 13:15 به سمت پایین حرکت کردیم و ساعت 16:20 به پایین رسیدیم ما در بین راه استراحت ها و توقف هایی برای عکس گرفتن هم داشتیم

رضا طاهر
اگه بین ماندن و رفتن مردد بودی همیشه رفتن رو انتخاب کن
ارتباط با نویسنده :
ثبت نظر
همسفر باشیم
همسفر باشیم مرجع رایگان معرفی تور و سفر و برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی، شهر گردی و ... می باشد. وشما می توانید به راحتی سفر و برنامه خود را معرفی کنید