همسفر گرامی
کد امنیتی

اسکلیم رود آبشار آهکی

آبشار آهکی همسفر باشیم

این آبشار زیبا  در دل جنگل های سواد کوه  قرار دارد و یکی از بهترین مقاصد طبیعت گردی در فصل تابستان می باشد چون بعد از یه پیمایش و کلی عرق ریختن  میری زیر آبشار کلی حال می کنی زیر آبشار حوضچه های آهکی  به وجود آمده که می تونید داخلش آب تنی کنید  ما این پیمایش را در شهریور ماه انجام دادیم

در ادامه  من به شما یاد می دهم چه طوری خودتون به این پیمایش بروید

فایل مسیر یک

فایل مسیر دو

برای رسیدن  به آبشار آهکی دو مسیر وجود دارد

میسر اول : شما  نزدیک های سد لفور ماشین  شخصیتون پارک  می کنید و  و با نیسان  تقریبا بیشتر مسیر را دور میزنید و نیسان  شما رو به  5 کیلومتری آبشار می برد  در ادامه شماره وانت و اقامتگاهی که در این مسیر وجود دارد را براتون قرار می دهم

مسیر آبشار آهکی

مسیر شماره دو : شما با ماشین شخصی به روستای  گالشکلاه می روید  ماشین  پارک  می کنید و به سمت آبشار می روید  در این مسیر شما باید چند باری از رودخانه  رد بشوید  و این مورد ممکن هستش کمی حرکتتون آهسته تر کند  تقریبا شما باید 10 کیلومتر پیمایش داشته باشید  تا به آبشار برسید

شرح  مسیر ها :

مسیر اول : ما  از تهران با ماشین شخصی حرکت کردیم  و تا پارکینگی که  شروع مسیر و در ترک  مشخص شده است  حدود 5 ساعتی طول کشید ما حدود ساعت  5:30 سوار نیسان شدیم  و در مسیری که  در زیر برای شما قراردادم  حرکت کردیم

ترک مسیر

ما  نزدیک دو ساعت سوار نیسان بودیم  و شاید این قسمت  مسیر کمی خسته کننده باشه وقتی از وانت پیاده شدیم هوا تاریک شده  بود و ما در تاریکی پیمایش را شروع کردیم  آقا مرتضی لیدر و راهنمای ما بود پسر خوش اخلاقیه

توصیه مهم : اگه لیدر محلی ندارید سعی کنید در روز پیمایش را انجام بدهید  چون در شب خیلی خطرناک می شود

شماره نیسان  : 09117457638 آقا مرتضی بگید از طرف سایت همسفرباشیم تماس میگیرید و ازش تخفیف بگیرید

کلبه مسیر آبشار آهکی

از محل پارک  ماشین 2.5 کیلومتر تا کلبه  راه است  و در 500 متر پایانی شیب کمی تند می شود کلبه  همه گونه امکاناتی دارد  وبسیار زیبا هست  من وقتی کلبه  رو دیدم خستگی سفر از تنم در رفت  کلبه متعلق به آقا مرتضی است و شما برای اجاره کلبه می توانید با خود آقا مرتضی  هماهنگ بشوید  بهتره  غذا با خودتون  ببرید ولی اگه می خواهید می توانید  برای غذا هم با اقا مرتضی هماهنگ شوید

ما شب را در کلبه خوابیدیم وجای شما خالی کلی خوش گذروندیم  فردا صبح  ساعت  8 صبح بیدار شدیم و صبحانه خوردیم وبه سمت  آبشار آهکی حرکت  کردیم  از کلبه تا آبشار 2 کیلومتر راه باید برید مسیر راحتی است  و شما کمتر از یک ساعت به آبشار میرسید

آبشار آهکی و اسکلیم رود

حتما زیر آبشار بروید  و اصلا فکر خیس شدن لباس هاتون نکنید چون همش در راه برگشت خشک می شود  زیر آبشار حوضچه های آهکی قرار دارد  که  می توانید داخلش شیرجه بزنید

ما بعد از برگشت و خوردن ناهار از همون مسیری که شب قبل طی کرده بودیم برگشتیم  و سوار وانت شدیم  و به سمت  پارکینگ ماشین  ها و بعد هم به سمت تهران  حرکت  کردیم

خیلی سعی کردم خلاصه و مفید بنویسم امیدوارم  این سفرنامه براتون  مفید بوده باشه  اینم گروه خوبیه  که باهاشون به این سفر رفتیم

گروه کوهنوردی

در ادامه عکس هایی از آبشار را مشاهده می کنید که دوستان عکاس و هنرمند  زحمتش کشیدن

آبشار آهکی همسفرباشیم

حوضچه آبشار آهکی همسفر باشیم

دوستان عزیزی که قصد سفر به آبشار اسکیم را دارند ما در بالای صفحه گروه هایی که تور اسکلیم رود و آبشار آهکی را برگزار می کنند را به شما معرفی می کنیم  فقط شما کافیه شماره تماستون را در فرم بالای صفحه وارد کنید تا سفر ها برای شما پیامک شود

آبشار اسکلیم همسفر باشیم

اسکلیم رود همسفر باشیم

جنگل لفور همسفر باشیم

نظرت را درباره این مکان بنویس
همسفر باشیم
همسفر باشیم مرجع رایگان معرفی تور و سفر و برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی، شهر گردی و ... می باشد. وشما می توانید به راحتی سفر و برنامه خود را معرفی کنید